W naszej szkole działa stołówka szkolna.
Smaczne dwudaniowe posiłki przygotowuje się na miejscu w dobrze wyposażonej kuchni.
CENA OBIADU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
UCZNIOWIE: 5,50 zł
PRACOWNICY: 7,50 zł
Kwota wpłaty za obiady na październik
Uczniowie: 22 x 5,50 = 121 zł
Pracownicy: 22 x 7,50 = 165 zł
14 października dzień wolny od zajęć edukacyjnych. Stołówka nieczynna.
Opłaty należy dokonać wyłącznie od 20.09.2024 do 25.09.2024 na podane niżej konto.
W opisie należy podać imię i nazwisko dziecka, klasę.
ZASADY DOKONYWANIA OPŁAT ZA OBIADY
- W roku szkolnym 2024/2025 przed dokonaniem wpłaty za obiady należy złożyć deklarację korzystania z obiadów.
- Pobierz deklarację.
- Deklarację należy dostarczyć osobiście lub przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Opłat za obiady należy dokonać od 20 do 25 dnia każdego miesiąca za miesiąc kolejny (z wyjątkiem opłaty za wrzesień) na konto:
Szkoła Podstawowa Nr 10 w Toruniu
24 1160 2202 0000 0000 6172 4964
z dopiskiem: OPŁATA ZA WYŻYWIENIE NAZWISKO I IMIĘ DZIECKA, KLASA
-
Uczeń klasy 1-3 zostanie wpisany na listę i jednocześnie będzie mógł korzystać z obiadów dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.Uczeń klasy 4-8 będzie mógł korzystać z obiadów po okazaniu karty obiadowej.
- Potwierdzenie przelewu za obiady należy okazać pani intendentce w celu wpisania na listę (kl. 1-3) lub odebrania karty obiadowej (kl. 4-8).
- W wyjątkowych sytuacjach potwierdzenie przelewu można przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Kwota do zapłaty będzie podana na stronie szkoły www.sp10.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się przed stołówką szkolną.
- Pani intendentka przyjmuje od 20. do 30. dnia każdego miesiąca w stołówce szkolnej w godzinach: 7.00-10.00.
JADŁOSPIS
ODPISY ZA DNI NIEOBECNOŚCI UCZNIA W SZKOLE
-
Odpisy za dni nieobecności ucznia w szkole i niekorzystania z obiadów będą dokonywane powyżej 3 dni. Informację o rezygnacji z obiadów w dniach nieobecności ucznia należy zgłosić najpóźniej dwa dni przed nieobecnością.
-
Aby uzyskać zwrot wpłaty za obiady, rodzic powinien złożyć pismo do dyrektora szkoły z podaniem okresu nieobecności dziecka w szkole oraz numeru konta, na które należy dokonać zwrotu. Pobierz wniosek.
-
Rodzic zgłasza nieobecność dziecka, dzwoniąc pod numer telefonu kom.: 663317117.
-
W przypadku takich dni jak rekolekcje, wycieczka, gdzie rodzic wcześniej wie, że dziecko nie będzie jadło obiadu, należy wpłacić kwotę na następny miesiąc pomniejszoną o te dni i koniecznie poinformować o tym fakcie panią intendentkę, okazując potwierdzenie przelewu.
-
Pani intendentka przyjmuje od 20. do 30. dnia każdego miesiąca w stołówce szkolnej w godzinach: 7.00-10.00.
WYKAZ ALERGENÓW W ŻYWNOŚCI
na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UR) NR 1169/2011 z dnia 25.10.2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.
- Gluten – zboża.
- Skorupiaki.
- Jaja.
- Ryby.
- Orzechy ziemne.
- Soja.
- Laktoza – mleko.
- Orzechy.
- Seler.
- Gorczyca.
- Nasiona sezamu.
- Dwutlenek siarki w stężeniu >10mg/kg.
- Łubin.
- Mięczaki.
Wędliny mogą zawierać śladowe ilości 9,10,11 według oświadczenia producenta.